torsdag 8. august 2013

ny start














En liten sniktitt på livet vårt det siste halve året. Helt på slutten av 2012 flyttet vi inn i nytt hus på flisneset, og siden har det gått slag i slag med oppussing, baby og familiekos.
Lillesøster kom til verden 2 mai, og vi er blitt en liten stor familie på 4. Tuva heter hun, og Jonas er kjempestolt storebror.  
Vi nyter livet så godt vi kan, og det blir lite tid til data og blogging. Fra august av håper jeg at jeg blir flinkere til å bruke tiden fornuftig på kveldene. Jeg har så mange strikkeprosjekt, for ikke å snakke om scrappeprosjekt.
Dette er jo noe jeg ønsker å vise frem på bloggen, så følg med fremover, jeg skal prøve å oppdatere etter hvert:) 


1 kommentar:

  1. Så koselig å se så mange fine bilder:)
    Gratulerer så masse med nydelig tulle og nytt hus:)

    SvarSlett