lørdag 16. juni 2012

I`m back


Nå er det lenge siden sist! Jeg har hatt en periode uten blogging- mest på grunn av at jeg ikke har fått lastet opp bilder- men også fordi våren er her og det er så mye annet som skjer:)
Vi koser oss virkelig om dagene.
Jeg er tilbake i full jobb, og min kjære er ferdig med pappapermisjonen. Gullgutten vår koser seg sammen med mormor og bestemor i ukene, og i helgene er det ekstra masse mamma-og pappakos :)  Nå gleder vi oss til sommerferie og late dager- sol og grilling:o)
Lillegull er blitt 1 år siden sist, og i den anledning tok vi noen bilder av vår lille stolthet! Storsjarmøren vår, elsker å være foran kamera :)
Gult er kult- og pappa`s gyngehest er helt super!

Jeg måtte bare innom og legge igjen et lite spor- flere kommer nok innimellom :o)

Ønsker alle en flott helg videre, nyt den- og hverandre:)


1 kommentar:

  1. Søte søte Jonas!! Så herlige bilder :)
    Og kjekt med innlegg fra deg igjen!
    Ha en fin lørdag, Hannemora :)

    SvarSlett