fredag 16. mars 2012

ut mot havet

... dit mormor bor..

Her på Stette har vi en utrolig vakker utsikt, det er helt fantastisk!
Når vi ser ut vinduet, ser vi sukkertoppen, et fjell i Ålesund. Det vil si at vi -nesten- ser hjem til mamma, og mitt barndomshjem. Men bare nesten.

Idag har jeg og lillegull kost oss på tur i Stettevika. Leikeplass, fine gamle båter og en vakker utsikt. Finnes ikke bedre!

Under ser dere bilder av lillegull som ser utover sjøen-nesten hjem til mormor:)  Teste ut den flotte båten på leikeplassen var også stas, spesielt siden det var sand i den!:o)

Nå nyter vi våren og fineværet, hele 11 varmegrader, deilig:) (det er min siste dag i denne permisjonen, men heldigvis har vi mange fine helger og tidligvakter å se frem mot også).

Jeg skal på scrappetreff i helgen, og gleder meg stort!! Kaker er bakt, kofferten er pakket, og om noen timer reiser jeg! Hurra, et av vårens høydepunkt!!

Håper alle får en strålende fin helg, nyt den- og nyt hverandre:)


2 kommentarer:

  1. Så fint skrevet - Mormor sitt blikk skuer innover - og synes hun ser nesten til Stette, der Jonasgutten bor- og ser dere i tankene veldig ofte.:):)

    SvarSlett
  2. Nå er det for lenge siden du har hatt innlegg ;)
    Så herlig parkdress Jonas har...elsker stjerner! :)
    Ha ei fin påske!

    SvarSlett